معرفی

با برند وی‌ دی‌ وی ایتالیا آشنا شوید

وی دی وی ایتالیا

حس زیبایی‌شناختی هنر ایتالیایی برندی را با نام وی دی وی خلق کرده است که زمان، زیبایی و خلاقیت در محصولات آن موج می‌زنند. وی دی وی برندی ایتالیایی است که اکثر محصولات آن روی میز رستوران‌ها و هتل‌های معروف در سراسر جهان قرار دارد. شفافیت، ظرافت و ارائه محصولاتی در قالب شیشه‌های بدون سرب ترکیبی سالم و در عین حال چشم‌نواز را خلق کرده که با دیدن محصولات این برند در هر فروشگاهی تمایز و تفاوت را با باقی محصولات موجود می‌توان تشخیص داد.

محصولات برند وی دی وی را روی هر میزی چه سنتی یا مدرن می‌توان استفاده کرد.

در ادامه به بررسی تاریخچه مختصری از این برند و محصولات تولیدی آن می‌پردازیم.

تاریخچه برند وی دی وی

کارخانه‌های وی دی وی در کشور ایتالیا در حال فعالیتند. رهبری این برند را فردی به نام دکتر جیووانی بورمیولی بر عهده دارد. خانواده دکتر جیووانی از صنعت‌گران شیشه بوده‌اند. چیزی حدود 1000 سال است که به صورت نسل اندر نسل در این زمینه فعالیت می‌کنند. این خانواده بیش از هزار سال است که محصولات شیشه خود را به بازارهای سراسر اروپا صادر می‌کنند.

برند وی دی وی با گروه Cerve در حال همکاری است که در صنعت دکوراسیون شیشه‌ای در سطح جهان پیشرو می‌باشند.

ظرفیت تولید این کارخانه یک میلیون و دویست هزار قطعه در طول روز است. مجموعه وی دی وی دارای سه کارخانه است که با سی کوره آنیلینگ در حال فعالیت می‌باشند.هدف اصلی این کارخانه تولید محصولات شیشه‌ای باکیفیت، بدون سرب و با خلوص بالا با رویکرد احترام بر محیط زیست است. این برند در زمینه تولید شیشه‌های دکوراتیو، شیشه‌های تزئینی مثل شیشه عطر، شیشه‌های نوشیدنی‌های مختلف و ظروف مصرفی در حال فعالیت است. این شرکت گواهینامه ISO 9001 را در سال 2015 دریافت کرده است و رتبه برنز EcoVadis را دارد.

در وی دی وی عملکرد با زیبایی پیوند می‌خورد

وقتی صحبت از شیشه می‌شود، عملکرد و زیبایی شناسی ترکیبی جدایی ناپذیر هستند. برند وی دی وی امضای خاص خود را برای محصولات تولید شده‌اش دارد. امضایی که شاید شما به صورت مشهود آن را نبینید ولی با دیدن آن متوجه خواهید شد که این محصول برند وی دی وی است.

در محصولات وی دی وی زیبایی و عملکرد چنان به هم گره خوره‌اند که چیزی مثل یک اثر هنری را خلق کرده‌اند. برای مثال احتمالا شما هم شنیده‌اید که لیوان‌ها و جام‌های مخصوص نوشیدنی بر طمع، بو و لذت نوشیدن آن تاثیرگذار است. این برند تلاش کرده با تحقیقات متخصصین هم بر روی طراحی لیوان و هم زیبایی آن تمرکز کند.

این موضوع برای تمام محصولات این شرکت صدق می‌کند.

معرفی محصولات برند وی دی وی

معرفی همه و تک به تک محصولات این برند کاری دشوار خواهد بود به همین خاطر تصمیم گرفتیم که به صورت دسته بندی شده و کلی محصولات را به شما معرفی کنیم.

لیوان‌های برند وی دی وی

وی دی وی

شعار این برند برای طراحی لیوان‌هایش این است که: جهان در یک لیوان و یک لیوان برای هر نیازی. به معنی که زیبایی یک دنیا را در لیوان برند وی دی وی ببنید در عین حال که آن لیوان عملکرد بسیار بالایی دارد. مجموعه لیوان‌های این برند طیف کاملی از اشکال، سبک‌ها، تزئینات و پیشنهادات برای میزهای زیبا، بارها و رستوران‌ها و هتل‌ها را شامل می‌شود. این لیوان‌ها در زمینه شفافیت کریستالی، عملکرد برتر، کیفیتی که در پایه ضخیم شده و سنگین هر لیوان قابل مشاهده و احساس است حرف اول را در بین رقبا می‌زند.

کاسه‌های برند وی دی وی

هیچ چیز نمی‌تواند به اندازه یک کاسه شفاف همه‌کاره کاربردی باشد. مجموعه‌ای نفیس از کاسه‌ها که در اندازه‌ها و طرح‌های مختلف طراحی شده‌اند، در بوفه، یا روی هر میز از صبحانه گرفته تا وعده‌های غذایی، برای ارائه پیش غذا و فینگر فود استفاده می‌شوند. آنها به عنوان کاسه سالاد روی میز نمایشی بی‌عیب و نقص را به اجرا می‌گذارند، این کاسه‌ها می‌توانند جایگزین جاشمعی یا جایی برای گل‌آرایی روی میز باشند.

جام و بطری

جام‌ها و بطری‌های طراحی شده برای نگهداری انواع نوشیدنی‌ها استفاده می‌شود. این محصولات در طیفی از اشکال با حجم‌های مختلف در طرح‌های مختلف در اختیار مصرف کنندگان قرار داده شده است.

بشقاب و کاسه پاستا

انعکاس بی‌نهایت شیشه به بشقاب‌ها و غذاهای درون آن، با اشکال و تزئینات فراوان جان می‌بخشد. بشقاب‌ها و کاسه‌های پاستا روی هر میزی که باشند به آن میز شکوه جلال خاصی خواهند داد. آنها با هر شی دیگری روی میز هارمونی ایجاد می‌کنند، از بوفه گرفته تا میز رسمی، و تبدیل به قهرمانان شفاف آن میز خواهند شد.

ظروف تزئینی پایه‌دار و درب‌دار

وی دی وی

برای اینکه بتوانید میوه‌ها و شیرین‌های خود را زیباتر و پرشکوه‌تر در یک مهمانی به نمایش بگذارید، نیاز به یک ظرف شفاف، پر تراش و زیبا دارید. چیزی که برند وی دی وی در اختیار شما قرار می‌دهد. مجموعه‌ای از محصولات که از نظر زیبایی‌شناسی و عملکرد عالی هستند: ظروف پایه‌ بلند با درب شیشه‌ای، برای سرو پیش‌غذاها، کیک، شیرینی و میوه‌ها. سینی‌هایی که با آن می‌توانید یک غذای زیبا و مجلل را به نمایش بگذارید.

اردورخوری

وی دی وی برای تمام نیازهای شما ظرفی درخور و شایسته را طراحی کرده است. بخش جدایی ناپذیر از هر میز مهمانی مخلفاتی است که ارائه می‌شود. انواع ترشی، زیتون، مربا و… این موارد رسمی‌تر بودن هر میزی را نشان می‌دهد. با نشاندن این مخلفات در یک ظرف زیبا تجمل میز غذای‌تان را دو چندان کنید.

ظروف جانبی دیگر

ممکن است برای موارد جانبی نیاز به ظروف مختلفی داشته باشید. کاسه‌های کوچک‌تر یا بزرگتر از حد معمول یا بشقاب‌هایی به همین صورت. برند وی دی وی برای این نیازها نیز ظروف مختلفی را طراحی کرده است که با همان شکوه و زیبایی و ظرافت در اختیار شما قرار گرفته.

سخن پایانی

اگر به دنبال ظروف بلوری هستید که از لحاظ بی‌عیب نقص است، استحکام و ایمنی بی‌نظیری ارائه می‌دهد، شفافیت بالایی دارد می‌توانید از محصولات برند وی دی وی ظروف خود را تهیه کنید. در این برند یک ماده باستانی و جذاب مانند شیشه به بالاترین سطوح استانداردهای شفافیت، درخشندگی و ایمنی رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید