ضمانت اصالت کالا

فروشگاه کارچوو اصالت کالای عرضه شده را تضمین می کند و در صورتیکه تردیدی نسبت به اصالت کالای خریداری شده وجود دارد میتوانید در مهلت 3 روزه بازگشت کالا، نسبت به عودت کالا اقدام نمائید. در صورت احراز عدم اصل بودن کالا وجه پرداختی به صورت کامل عودت داده خواهد شد .​​​​​​​

ضمانت سلامت کالا

آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی (مانند خط و خش، شکست شیشه و …) باید حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت محصول، به کارچوو اطلاع داده شود، پس از بررسی کالای خریداری شده مجدد ارسال میگردد و یا در صورت عدم موجودی کالا وجه واریزی به حساب خریدار عودت میگردد.

امکان برگشت کالا

کارچوو در صورت بروز هر مشکلی خدمات بازگشت 3 روزه کالا رو برای مشتریانش فراهم کرده و در صورت مواجه شدن با هر مشکلی می تونی کالای خریداری شده رو تعویض کنی و یا حتی اون رو مرجوع کنی…

  • هزینه ارسال (کالای معیوب) :

در صورت مغایرت با اطلاعات جداول وبسایت و یا آسیب دیدگی ظاهری، پس از تایید کارشناسان فروشگاه کارچوو، هزینه‌های ارسال به عهده کارچوو خواهد بود .

  • هزینه ارسال (انصراف از خرید)  :

ارسال کالا هنگامی که مشتری از خرید خود منصرف شده و یا ایراد و مغایرت از سوی کارشناسان کارچوو در صورت انصراف از خرید تایید نشود، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود .

ارسال فوری

ارسال کالا در فروشگاه کارچوو به چندین روش انجام میگردد، در تهران مشتریان از طریق پیک میتوانند کالا سفارشی خود را همان روز و یا در صورت تمایل از طریق پست ویژه بعد از دو روز سفارش خود را تحویل بگیرند.

سفارش مشتریان شهرستان بعد از ثبت و انتخاب روش ارسال (پست پیشتاز و تیپاکس) در صفحه پرداخت، در اولین روز کاری بسته بندی و ارسال میگردد و در 2 تا 4 روز کاری میتوانند سفارش خود را تحویل بگیرند.