معرفی

معرفی برند پاشاباغچه ترکیه

پاشاباغچه ترکیه

معرفی برند پاشاباغچه ترکیه

برند پاشاباغچه ترکیه یکی از برندهای شناخته شده و محبوب در صنعت تولید ظروف شیشه ای و بلور ترکیه است. Paşabahçe نام شهرکی دور افتاده در استانبول بوده است. در این شهرک به دستور وزیر اعظم هزارپره آن زمان که احمد پاشا نام داشته، کاخی بزرگ با حیاط وسیع ساخته شده است. از آن زمان این منطقه به پاشاباغچه یا حیاط پاشا معروف شده است.

فرمان تاسیس کارخانه پاشاباغچه ترکیه در سال 1934 و با موافقت آتاتورک در تاسیس صنعت شیشه در این کشور صادر شد. پس از آن، در سال 1935 کارخانه شیشه Paşabahçe با ظرفیت تولید روزانه 25000 بطری و 400 نفر نیروی انسانی، به طور رسمی آغاز به کار کرد. این کارخانه بزرگ موفق شد پس از گذشت یکسال از آغاز فعالیت، ظرفیت تولید خود را به 3000 تن افزایش داده و تقاضای کل بطری، ظروف شیشه ای و بلور ترکیه را تامین کند. در فاصله سالهای 1946 تا 1954 این کارخانه نوساز با ورود دستگاه های بطری سازی اتوماتیک توانست تولید محصولات به روش دستی را به مکانیکی تغییر داده و ظرفیت تولید و کیفیت محصولات خود را ارتقاء ببخشد.

اولین فروشگاه عرضه کننده محصولات برند پاشاباغچه ترکیه در سال 1957 در بی اوغلو استانبول افتتاح گردید. این کارخانه در سال 1960 اولین صادرات خود به ارزش 150 هزار دلار را به ایالات متحده آمریکا به انجام رسانید. Paşabahçe در سال 1968 با تولید ظروف شیشه ای غذاخوری و تجهیزات آزمایشگاهی پیرکس و مقاوم در برابر حرارت، کارنامه کاری خویش را تکمیل نمود. ابن شرکت بزرگ در شش دسته پلوپز شیشه ای، بسته بندی‌های شیشه ای، شیشه‌های تخت، ظروف شیشه ای، شیشه نوشیدنی ها و نوشابه ها و کریستال محصول تولید می کند. پاشاباغچه امروزه به دومین تولید کننده ظروف شیشه ای در جهان تبدیل شده است.

  • کارخانجات تولیدکننده محصولات پاشاباغچه ترکیه در دیگر کشورهای جهان

کارخانجات تولیدکننده محصولات پاشاباغچه در دیگر کشورهای جهان نیز مشغول به فعالیت هستند. آوازه برند پاشاباغچه چندی بعد از آغاز فعالیت این کارخانه، در کل دنیا پیچید. این امر سبب شد کشورهایی چون بلغارستان، مصر، پرتغال، فرانسه، هلند، برزیل و دانمارک نیز با این شرکت طرف قرارداد شده و به تولید محصولات آن بپردازند.

معرفی برند پاشاباغچه

  • کیفیت محصولات پاشا‌باغچه ترکیه

آنچه برند پاشاباغچه ترکیه را از سایر رقبا متمایز ساخته است طراحی ویژه، خاص و منحصر به فرد و کیفیت متریال به کار رفته در تولید می باشد. در هر یک ظروف و محصولات این شرکت، ردپایی از سنت، ایده های ناب، غافلگیر کننده و نوآورانه به چشم می خورد. در کنار همه این ویژگی های منحصر به فرد، در ظروف شیشه ای این شرکت اثری از حباب، خراش و خطوط قالب به چشم نمی خورد. مقاومت این ظروف در برابر سرما و گرما دوام و طول عمر آنها را به شدت افزایش داده است. تنوع بالای محصولات برند پاشاباغچه هر سلیقه و نظری را با خود همراه ساخته است.

  • بازار فروش برند پاشاباغچه ترکیه

کیفیت، نوآوری و خلاقیتی که در محصولاتی با برند پاشاباغچه ترکیه به چشم می خورد آن را در رده بالاتری نسبت به رقبا قرار داده است. به همین دلیل ظروف تولید شده در این شرکت در بازارهای 140 کشور اروپایی و آسیایی از جمله  انگلستان، برزیل، هنگ کنگ، اسکاندیناوی  و … عرضه شده و به فروش می رسند. بازار ایران نیز میزبان محصولات پاشاباغچه ترکیه است که طرفداران و خریداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

برندهای زیرمجموعه پاشا باغچه ترکیه

برند پاشاباغچه ظروف خود را با چند نام تجاری مختلف روانه بازار کرده است. در واقع این برندها زیر مجموعه پاشاباغچه هستند و شرکت جداگانه ای ندارند. پاشاباغچه برای هر گروه از محصولات خود نام تجاری متفاوتی تعریف کرده و روی محصولات حک نموده است. از جمله معروفترین این برندها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • افندی (f&d): ظروف کریستال شفاف و درخشنده خود را با برند افندی روانه بازار می کند.
  • بورجام (Borcam): ظروف پیرکس بورجام در بازارهای سراسر دنیا شناخته شده هستند. این ظروف در برابر شعله مستقیم مقاوم هستند.
  • نود (nude): بر روی ظروف پذیرایی پاشاباغچه که در مدل های مختلف و نقش و برش های ظریف و دیدنی تولید شده اند، برند نود حک شده است.
  • گوزینی (Guzzini): ظروف خوراک پزی پیرکس، تابه ها و قابلمه های شیشه ای با این برند از کارخانجات پاشاباغچه خارج شده و به دست خریداران می رسند.

محصولات پاشاباغچه ترکیه

ظروف پاشاباغچه ترکیه از تنوع بسیار زیادی برخوردار بوده و تجربه یک میزبانی خاص و خیره کننده را برای هر میزبان به خوبی فراهم می آورند. از جمله این ظروف می توان موارد زیر را برشمرد:

تنگ، پارچ و لیوان پاشاباغچه

برند پاشاباغچه ترکیه، لیوان ها و نیم لیوان های دسته دار و بدون دسته خود را با طرح ها و مدل های متنوع به بازار عرضه کرده است. اغلب این لیوان ها قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را داشته و در برابر سرما و گرما مقاوم هستند. بسیاری از این لیوان ها به همراه پارچ پاشاباغچه عرضه شده و دست خریداران را در انتخاب باز گذاشته اند. بسته به سایز و مدل، این محصول به صورت تکی، جفت، سه تایی، چهار تایی، شش تایی و دوازده تایی در جعبه‌های شکیل بسته بندی شده است.

لیوان بارل پاشاباغچه

از دیگر ظروف پاشاباغچه که خاص و چشم نواز هستند، تنگ های این برند هستند. این ظرف مدرن برای سرو شربت و دیگر نوشیدنی های سرد مناسب است. محصول جدید این برند تنگ نوده بالانس است که هیچ سطح مقطعی ندارد. این تنگ همواره به حالت ایستاده باقی مانده و محتویات آن به بیرون نمی ریزند.

برند پاشاباغچه

گیلاس پاشاباغچه

از جمله ظروف برند پاشاباغچه ترکیه که برای نوشیدن آبمیوه، شربت و آب مناسب بوده و به صورت پایه کوتاه و پایه بلند عرضه می شوند، گیلاس است. گیلاس خوری پاشاباغچه به دلیل تنوع بسیار بالا و داشتن پایه های ارگونومیک و متعادل، در بین خریداران به محبوبیت قابل ملاحظه ای دست پیدا کرده اند.

بستنی خوری دیاموند پاشاباغچه

پیاله و پیش دستی کریستال پاشاباغچه

سرویس پذیرایی پاشاباغچه برای هر بخش از ضیافت شما یک شگفتی ترتیب داده است. در مهمانی ها و دورهمی های فامیلی وجود پیش دستی کریستال برند پاشاباغچه ترکیه با طراحی ویژه و زیبایی بی مثال، میزبانی شما را تک و به یاد ماندنی خواهد کرد. این ظروف برای سرو میوه و شیرینی مناسب هستند. با خرید کاسه هماهنگ با پیش دستی مورد نظر خود، یک ست آجیل خوری و پیاله و پیش دستی چشم نواز در دست خواهید داشت.

دسر و بستنی خوری پاشاباغچه

سرو بستنی، ترشی یا دسر در ظروف پاشاباغچه ترکیه که از تنوع بالا و طراحی بی نظیری برخوردار هستند، لذت بسیاری را به همراه خواهد داشت. این ظروف در مدل های جام، کوکتل، مارگاریتا، شات یا به شکل لیوانی و به صورت پایه دار و بدون پایه موجود هستند. هر یک از این ظرف ها به نوعی نیاز شما را در انجام یک میزبانی بی نقص و مهمان داری خاص برآورده خواهند ساخت. اینجاست که در کنار حس چشایی، چشمان مهمانان شما نیز درگیر زیبایی ظروف خواهد شد.

بستنی خوری پاشاباغچه مدل الیسا

بستنی خوری پاشاباغچه مدل کوکتل، از دیوار کوتاه تری نسبت به جام برخوردار بوده و برای سرو بستنی و ژله مناسب است. مدل مارگاریتای این ظروف حجم محدود تری داشته و پایه های بلندی دارد.

یخدان پاشاباغچه

آنچه سفره پر از غذاهای رنگارنگ و خوشمزه شما را تکمیل می کند، یک نوشیدنی سرد و طعم دار است. اینجاست که ظرف یخدان پاشاباغچه با تکه های یخ موجود در آن، به یاری مهمان شما خواهد آمد. این ظرف در دسته سرویس پذیرایی پاشاباغچه خود را جای داده و نقش و نگار هنرمندانه و چشم نواز بدنه این ظروف چشم و ذهن بیننده را با خود همراه خواهد ساخت.

استکان چای خوری پاشاباغچه

برند پاشاباغچه ترکیه، با تولید استکان چای خوری های شیک و مجلسی، سعی داشته که به مهمانی شما گرما و جذابیت بیشتری بخشد. این برند با عرضه لیوان چای خوری، استکان های دسته دار و بدون دسته، با نعلبکی یا بدون نعلبکی، در مدل های ساده، دفرمه یا پر نقش و نگار هر سلیقه و چیدمانی را با خود همراه ساخته است.

ظرف کیک و میوه خوری

از دیگر ظروف پذیرایی پاشاباغچه که بر روی میز وسط سالن کانون توجه بوده و نقش مهمی در چیدمان میز پذیرایی در مهمانی ها، ضیافت و تولد دارد، ظرف کیک و میوه خوری است. پاشاباغچه در این مورد نیز از هنر طراحان خود کمک گرفته و با تلفیق هنر، خلاقیت، اصالت و زیبایی ظروفی تولید کرده که همچون نگینی بر میز پذیرایی شما جلوه‌گر بوده و می درخشند. پاشاباغچه ظروف میوه خوری و کیک را در انواع پایه دار، بدون پایه، ساده، مدل دار و در سایزهای متنوع در اختیار خریداران خود قرار داده است.

ظروف پیرکس بورجام، قابلمه، تابه و خوراک پزی پاشاباغچه

محصولات پاشاباغچه ترکیه، غیر از ظروف سرو و پذیرایی، قابلمه ها، تابه ها و ظروف خوراک پزی را نیز در بر می گیرند. جنس بدنه این ظروف از بوروسیلیکات بوده که آن را در برابر شعله مستقیم مقاوم ساخته است. استفاده از این ظروف برای پخت و پز به حفظ طعم و خواص غذا کمک خواهد کرد. این ظروف در فر نیز قابل استفاده بوده و در ماشین ظرفشویی قابل شستشو می باشند.

دیگر ظروف پذیرایی پاشاباغچه

برند پاشاباغچه ترکیه در زمینه تولید ظروف دیگر از جمله انواع بشقاب غذا خوری، خورشت خوری، کاسه های بزرگ سوپ یا سالاد خوری، ظروف نگهداری حبوبات، ادویه، جا مربا، جا قند و شکر، جا شکلاتی، ظرف روغن، زیتون خوری، قندان، عسل خوری، جای کره و پنیر، ظروف نگهدارنده و … نیز فعالیت داشته و تولیدات بی نظیر خود را به بازار عرضه می کند.

نماد پاشاباغچه

آنچه نام یک محصول را در خاطر خریدار زنده نگه می دارد، لوگوی آن است. برند یک شرکت معرف هویت، اصالت و نوع فعالیت آن است. لوگو پاشاباغچه ترکیه نیز بر همین اساس طراحی و معرفی شد. لوگوی این شرکت در ابتدا به شکل حرف P بوده که بر روی محصولات حک می شده است. با بزرگتر شدن این مجموعه تولیدی و تبدیل شدن آن به دومین شرکت بزرگ در جهان، جای تعجب نبود که برند آن نیز دستخوش تغییراتی شود. تنوع محصولات خلاقانه و به روز رسانی آرم تجاری پاشاباغچه، او را در فضای رقابتی پیشتاز نمود. در نهایت، این نام آشنای صنعت کریستال و بلور ترکیه، با معرفی لوگوی زیر، گسترش و توسعه هدف خویش را برای مشتریانش نمایان ساخت. نشانی برگرفته از تاج سلطنتی انگلیس.

لوگو پاشاباغچه

گروه های تولیدی زیر مجموعه برند پاشاباغچه ترکیه نیز با نام و لوگوی متمایز به بازار عرضه می شوند. در ادامه در مورد این برندها، اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

Borcam: این برند با شعار سلامتی برآمده از شیشه، محصولات خود را به بازار عرضه کرد. ظروف پیرکس بورجام مخصوص پخت و پز بر روی شعله مستقیم هستند.

لوگو بورجام

Guzzini: تیم حرفه ای پاشاباغچه با پشتوانه و میراث 100 ساله برند ایتالیایی گوزینی همراه شده و ظروف آشپزی با لوگوی Guzzini را به بازار عرضه داشت.

لوگو گوزینی پاشاباغچه

ZestGlass: زست با شعار “متفاوت بیندیشید، دوباره ارزیابی کنید و به بهترین ها برسید” فعالیت خود را آغاز نمود. پاشاباغچه تحت این نام تجاری و با ارزیابی محصولات شیشه ای از دیدگاه های مختلف، ظروف جدید و پیشرفته ای را تولید و عرضه می کند.

لوگو زست پاشاباغچه

Nude: در سال 2014 تیم پاشاباغچه، برند جهانی دیگری را با نام نود معرفی کرد. شعار این برند این بود: ظروفی با مواد کریستال بدون سرب. شفافیت و ظرافت محصولات نیود برای چیدمان زندگی مدرن امروز بهترین انتخاب هستند. کریستال ترکیه با این برند در کل دنیا خود را معرفی کرد.

لوگو نود پاشاباغچه

f&d (Fine & Durable): این برند با شعار خوب و بادوام، ظروف کریستالی و بلور ترکیه را با دوام و استحکام بالا تولید و عرضه می کند.

اف اند دی پاشاباغچه

 

تشخیص اصالت ظروف برند پاشاباغچه ترکیه

با محبوبیتی که برند پاشاباغچه ترکیه در بازارهای سراسر دنیا کسب کرده، جای تعجب نخواهد بود که راه تقلب و سوء استفاده برای سودجویان باز شود. تولیدکنندگان زیادی سعی دارند خود را با برندی شبیه به این برند ترکی به بازار معرفی کرده و محصولات بی کیفیت خود را به هر طریق به فروش برسانند؛ بنابراین آشنایی با روش های تشخیص پاشاباغچه اصل از غیر اصل برای کسانی که قصد خرید محصولات این شرکت را دارند، اهمیت زیادی داشته و به آنها در داشتن خریدی مطمئن یاری خواهد رساند.

پاشاباغچه به طراحی و کیفیت بسته بندی خود اهمیت زیادی می‌دهد؛ پس در وهله اول با نگاه دقیق به جعبه ظروف و آرم چاپ شده بر روی آن، به اصالت کالا پی خواهید برد. اگر باز هم شک داشتید کافی است ظروف پاشاباغچه ترکیه را از جعبه خارج کرده و در دست بگیرید. روی ظروف دو اشک پاشاباغچه حک شده اند که نشان از اصل بودن محصول دارند اما بعضی از محصولات آن نشان ندارند و تنها نام تجاری شرکت بر روی جعبه درج می شود، که اصل بودن محصول را مشخص می کند. راه دیگر تشخیص ظروف اصل، توجه به ظاهر آنهاست. اصالت یک محصول با یک نگاه قابل تشخیص خواهد بود. طراحی منحصر به فرد، کیفیت ساخت بالا، نبود خط و ترک، موج و حباب از جمله ویژگی هایی است که کلیه ظروف پاشاباغچه از آن بهره مند هستند.

پاشاباغچه اصل

تشخیص اصالت ظروف پیرکس بورجام و گوزینی

ظروف پیرکس بورجام اصل، از جمله خوراک پزی ها و تابه های نشکن از وزن بیشتر و درخشندگی زیادی در مقایسه با ظروف معمولی برخوردار هستند. این ظروف برای مقاوم بودن در برابر حرارت مستقیم در معرض شوک حرارتی قرار می گیرند. علاوه بر روش چشمی با بررسی شماره سریال تولید ظرف در کف ظرف و کیفیت بسته بندی می توان به اصالت ظروف پیرکس بورجام پی برد.

تشخیص اصالت ZestGlass ، Nudeglass، F&D

تشخیص ظروف کریستال پاشاباغچه اصل کار چندان سختی نیست. درخشندگی، عدم وجود حباب، خش یا خط بر روی ظروف کریستال با برندهای ZestGlass nude f&d به خوبی آنها را از ظروف تقلبی متمایز ساخته است. کلیه ظروف کریستال و بلور پاشاباغچه ترکیه با برندهای زیر مجموعه، دارای سریال تولید بوده و برند مربوطه بر پشت برخی از این ظروف با املای درست و دقیق حک شده است. توجه به کیفیت بسته بندی و جعبه ای که ظروف در داخل آنها قرار گرفته اند، در تشخیص اصل و تقلبی بودن آنها به شما کمک خواهد کرد.

فروشگاه کارچوو نمایندگی برند پاشاباغچه

معتبرترین و بزرگترین نمایندگی پاشاباغچه ترکیه در تهران، فروشگاه اینترنتی کارچوو است. این وب سایت، گالری کاملی از محصولات برند پاشاباغچه ترکیه بوده که امکان مشاهده و مقایسه کلیه ظروف پاشاباغچه اصل را به سادگی برای شما امکان پذیر ساخته است. با خرید از کارچوو، سفارش خود را با ضمانت اصالت کالا و ضمانت بازگشت وجه سه روزه دربافت کرده و از دیگر مزایای خرید نیز بهره خواهید برد.

کارجوو، برای فروشگاه های عرضه لوازم خانگی و آشپزخانه نیز امتیازی قائل شده و امکان خرید محصولات برند پاشاباغچه ترکیه را به صورت عمده و با قیمت بسیار مناسب فراهم نموده است. باعث خرسندی است که تا به حال توانسته ایم خریداران زیادی را با خود و محصولات باکیفیت و اصیل خود همراه و همگام ساخته و رضایت خاطر آنها را به خوبی فراهم آوریم. شما نیز به این خانواده بزرگ و جمع خریداران ما پیوسته و خریدی لذت بخش و مطمئن را تجربه کنید.

سایت پاشاباغچه ترکیه

کلیه خریداران قادرند از طریق شماره های تماس با ما در ارتباط باشند؛ همچنین از شما دعوت می کنیم که برای مشاهده تصاویر و کلیپ های مربوط به محصولات برند پاشاباغچه ترکیه به صفحه اینستاگرام کارچوو سری زده و به صورت آنلاین از این فروشگاه دوست داشتنی دیدن فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید