راهنمای خرید

چگونه در زمان خرید اینترنتی سرویس بلور از کیفیت و اصالت آن مطمئن شویم؟

خرید اینترنتی سرویس بلور

اگر شما هم جز افرادی هستید که هم به ظروف بلور علاقه خاصی دارید و هم حوصله گشت و گذار در بازارها را به صورت حضوری ندارید، خرید اینترنتی سرویس بلور را به شما پشنهاد می‌کنیم. اما چالش اصلی اینجاست که چگونه می‌توانیم اصالت و کیفیت سرویس بلور مد نظرمان را تشخیص دهیم؟ آیا راهکار واقعی هست؟

در این مقاله می‌خواهیم راهکارهایی را به شما پیشنهاد کنیم تا خرید اینترنتی یک سرویس بلور اصل را با اطمینان خاطر بیشتری انجام دهید.

خرید اینترنتی سرویس بلور

1.     پیش از خرید وب‌سایت اصلی برند مورد نظرتان را چک کنید

اولین راهکار پیشنهادی ما این است که در ابتدا تصمیم بگیرید که در نظر دارید از کدام برند سرویس بلور مورد نظرتان را تهیه کنید. سپس آن برند را در اینترنت سرچ کرده و در فروشگاه‌های اینترنتی سرویس بلور مورد نظرتان را انتخاب کنید.

پس از انتخاب نوبت این است که به وب سایت اصلی برند مورد نظرتان سری بزنید و مطمئن شوید که در لیست محصولاتش آن سرویس بلور با همان شکل و طرح و ظاهر موجود می‌باشد.

2.     از یک فروشگاه اینترنتی معتبر خرید کنید

یکی دیگر از راهکارها این است که فروشگاه مورد نظرتان را شناسایی کنید. از اعتبار فروشگاه مورد نظرتان اطمینان حاصل کنید. مواردی که به یک وب‌سایت فروشگاهی اعتبار می‌بخشد:

  • httpsبودن آدرس URLآن فروشگاه است. در برخی از موارد URLفروشگاه‌ها با httpشروع می‌شوند که فاقد اعتبار است.
  • وجود نظرات مشتریان در پایین هر محصول. این نشان می‌دهد که فروشگاه فعال است و افراد قبلا از آن با موفقیت خرید کرده‌اند
  • بررسی نشان ای‌نماد یک وب‌سایت که به آن به لحاظ قانونی اعتبار می‌بخشد
  • بررسی درگاه بانکی: وجود درگاه بانکی به این معناست که سایت مورد نظر اعتبار دارد که وزارت صنعت و معدن درگاه بانکی به آن اختصاص داده است.

3.     ارائه گارانتی اصالت کالا

اینکه وب‌سایتی که از آن خرید اینترنتی سرویس کریستال یا بلور را انجام می‌دهید به شما گارانتی اصالت کالا بدهد و در صورت عدم تایید شما امکان مرجوع کردن سفارش را داشته باشید، حاکی از این است که وب‌سایت موردن از اصالت سرویس کریستال فروخته شده خود مطمئن است.

4.     قیمت‌ها را مقایسه کنید

در فروشگاه‌های اینترنتی مختلف به بررسی قیمت‌های ارائه شده برای سرویس کریستال انتخابی خودتان بپردازید. در صورتی که وب‌سایت مورد نظرتان قیمتی بسیار متفاوت و پایین‌تر از حد رایج بازار پیشنهاد داد در خرید از این وب‌سایت کمی تجدید نظر کنید. معمولا قیمت‌های وارد کردن کالاها در یک سطح و اندازه است، با اندکی اختلاف که آن تصمیم فروشنده برای مقدار عایدی سود حاصل از فروش سرویس بلور و کریستال می‌باشد.

5.     در صورت تصمیم برای خرید کریستال اصل از پشتیبانی سایت تقاضا کنید برگه مخصوص عیار کریستال را به شما نشان دهد

در صورتی که تصمیم دارید که یک کریستال اصل بخرید، توجه داشته باشید معمولا شرکت‌های سازنده کریستال اصل برگه‌ای را همراه محصول در جعبه قرار می‌دهد که نشان دهنده عیار سرب استفاده شده در کریستال است. از پشتیبانی سایت بخواهید تصویری از این برگه برای شما ارسال کند تا از اصالت آن مطمئن شوید.

بررسی کیفیت سرویس بلور و کریستال به صورت فیزیکی

چگونه در زمان خرید اینترنتی سرویس بلور از کیفیت و اصالت آن مطمئن شویم؟

تا به اینجای کار تمام راهکارهایی که می‌شد توسط آنها تا حدودی از یک خرید اینترنتی سرویس بلور اطمینان داشت را به شما گفتیم. راهکارهایی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم برای زمانی است که محصول به دست شما رسیده و می‌خواهید به صورت فیزیکی آن را بررسی کنید تا در صورت نداشتن کیفیت مطلوب آن را مرجوع کنید.

بررسی بسته‌بندی سرویس چینی بلور و کریستال

قبل از اینکه ظرف را باز کنید بسته‌بندی و کارتن آن را مورد بررسی قرار دهید. معمولا اجناسی که از کیفیت و اصالت بالایی برخوردار باشند بسته‌بندی خوبی را ارائه می‌دهند. علائم و نشانه‌های برندی را که از آن سرویس بلور خود را تهیه کرده‌اید روی بسته‌بندی بررسی کنید تا از اصالت آن مطمئن شوید. برخی از برندها بارکدهایی را ارائه می‌دهند که با بررسی آن متوجه می‌شوید که آن کالا اصل است.

به صدای ظرف گوش دهید.

هنگامی که ضربه می‌زنید، شیشه مرغوب یا کریستال اصل باید یک صدای زنگ طنین انداز با مقداری پژواک ایجاد کند. اگر ظرف شما کریستال باشد، هرچه سرب استفاده شده در آن بیشتر باشد، صدای زنگ طولانی‌تر است.

ظرف شیشه‌ای را زیر منبع نور نگه دارید.

اگر متوجه شدید پرتوی نور باعث ایجاد یک افکت منشور یا رنگین کمان با رنگ‌های آبی و بنفش جزئی در شیشه می‌شود، پس کریستالی است.

شیشه مرغوب شفاف‎تر است در حالی که شیشه عادی وقتی در برابر نور نگه داشته می‌شود کدر می‌شود.

 وزن اقلام کریستالی سنگین‌تر است.

به دلیل محتوای سرب، ظروف شیشه‌ای کریستالی به طور قابل‌توجهی سنگین‌تر از ظروف شیشه‌ای عادی هستند.

انگشت خیس خود را با حرکات دایره‌ای دور لبه ظرف بکشید و گوش دهید –

شیشه کریستالی به طور معمول یک لحن آهنگین ظریف را ایجاد می‌کند.

برش شیشه را بررسی کنید.

شیشه‌های کریستالی معمولا دارای لبه نازک‌تر و برش صاف‌تر از شیشه‌های معمولی هستند.

تایید سازنده

بعد از اینکه به این نتیجه رسیدید که ظروف شیشه‌ای کریستال و مرغوب هستند، قدم بعدی تایید سازنده آن است.

یک راه این است که قسمت پایین ظروف را برای علامت سازنده یا برچسب بررسی کنید. تولیدکنندگان معروف کریستال معمولاً ظروف خود را با یک آرم، نام یا امضا در پایین ظرف حک می‌کنند. امکان حک کردن نام یا امضای یک برند برای اجناس تقلبی وجود ندارد.

سخن پایانی

در خرید اینترنتی سرویس کریستال و بلور دقت لازم را به خرج دهید. مواردی که در بالا به آن اشاره شد را در نظر بگیرید و رعایت کنید. با وجود فروشگاه‌های اینترنتی فیک، امکان تقلب و دریافت پول اضافه از شما وجود دارد. پس در هر صورت پیشگیری بهتر از درمان است. قبل از خرید جزئیات برد خود را شناسایی کنید تا بتوانید از سو تفاهم تشابه جنس تقلبی با جنس اصل جلوگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید